zondag 31 juli 2016

vriendschap

Ik vind je eigenlijk best wel lief

Als stagiaire kwam ik stage lopen op de groep waarop jij werkte
Gehandicapten ik had er nog nooit mee gewerkt en vond het best een beetje eng.
Jouw humor en jouw snelle denken, ik vond dat geweldig.
Je vrijheid in je doen en laten en het dansen met de jongens.
Je werkte zo hard en wist wat je wilde maar toch weer niet.

Ik slaagde voor mijn stage en ging werken op de woning naast jouw groep.
Naast het harde werken kletsen we ook vaak over onze werkwijze en bleven we geregeld langer hangen na werktijd.
Olaf en jij gingen samen op zoek naar een huis en ook Matt en ik hadden plannen voor een huisje boompje en een beestje.
Op een dag besloten we dat we maar samen zouden gaan sporten.
Je moet toch wat als je een beetje in vorm wilt blijven ;-)
Hopend op snel resultaat stonden we 3-4 keer in de week in de sportschool maar een super strak lijf, dat is er nooit van gekomen (ook al ben je al gewoon mooi van jezelf! )
Al sportende en pratende over het leven, het niet geloven in magnetrons en kinderen raakten we steeds meer bevriend.
We kochten huizen, planten bomen en plannen voor de beestjes groeiden.

Bij ons mocht er eerder een beestje groeien dan bij jullie.
Allebei de prognose dat het wellicht wat langer zou kunnen duren maar daar was dan toch ons kindje.
Mika! Ons wonder, voor de een heel normaal maar voor ons erg bijzonder..
Ik vond het zo mooi dat ik deel mocht uitmaken van jullie reis naar jullie wonder.
Op het laatst samen naar het ziekenhuis, met je bolle, volle buik..
En daar was ze dan!
Bobbi!
Wat is ze mooi! En wat een pit zit er in haar kleine pink
Ik weet wel van wie ze dat heeft ;-)

Wat is het een rijkdom om jullie om me heen te hebben.

Wij kregen nog een beestje!
Finn!
Nog zo'n heerlijk kind! Wat een blijdschap brengt hij met zich mee.

Onze vriendschap groeit met onze kinderen.
De blijdschap dat wij elkaar wekelijks zien, zien we terug in onze kinderen.
Mika kon eerder Bibi zeggen dan Finn zijn eigen broertje, en wat hebben hun het naar hun zin!

Samen dagjes uit, picknicken en op vakantie.
Geweldig om te zien dat onze gezinnen samen zo'n goed team vormen.
Waar de een stopt gaat de ander door.

We begonnen samen een blog
Al onze wilde ideeën bundelen we samen
A cup of mom; Amanda en Suzan, 2 twintigers met een passie voor het leven en hun kinderen.

Ik geniet van je appjes
Je wilde plannen
Je enthousiasme
Jouw liedjes!
Je liefde voor Harry Styles (jak!)
Jouw lach steekt me aan
Je nuchterheid houd mij een spiegel voor
Je oprechte vragen zetten mij aan het denken en
je liefde houd mij warm

Wat vind ik het fijn dat jij er bent.....
Je bent meer dan een vriendin..
Jij bent mijn dorp



Geen opmerkingen:

Een reactie posten